MUĞLA, ALMANYA PAZARINA TANITILACAK

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Fatih Şahin, turizm sektörü temsilcileriyle birlikte çalışarak Muğla turizmini bulunduğu yerden daha iyi yerlere getirmek için çaba sarf edilmesi gerektiğini söyledi.

Çalışmalar kapsamında ileri ki yılların planlanıp daha çok çalışılması gerektiğine işaret eden Şahin, "Özellikle İngiliz pazarındaki azalmanın etkisini en aza indirmek için alternatif pazarlarda yer almamız çok önemli. Bu nedenle Almanya pazarı bizim için çok önemli" dedi.

Airtuerk Satış Müdürü Emre Karakaş ise Almanya'da Türkiye pazarını satan 6 ülkeden bin 100 acentenin Airtuerk sistemini kullandığını, seyahat acentelerinde çalışan satış temsilcilerinin müşteriyi etkileme konusunda çok etkin olduğunu dile getirdi.

Müşteri ile bire bir iletişime geçen satış temsilcilerinin Muğla bölgesine getirilip bölgenin tanıtılması gerektiğine değinen Karakaş, temsilcilere bölge iyi tanıtıldığında acentelerin seyahat bürosundaki yolcuyu bire bir bölgeye yönlendirebileceğini ifade etti.

Schaunisland Reisen tur operatörü yetkilisi Adnan Eken de Alman tur operatörü olarak önem verdikleri Türkiye'ye Almanya pazarında yoğun talep olduğunu ve bu talebin Muğla'ya yönlendirilebileceğini vurguladı.

Eken, Muğla bölgesine gelecek Alman müşterilerin yüzde 20'sinin kaliteye göre tercih yaptığını ifade ederek, "Digital, online, sosyal medyada reklam yapıyoruz. Geleneksel medya Almanya'da popülerliğini yitirdi. Toplum değişiyor. Tüketici gençleşiyor. Dijital medyayı kullanmak son tüketiciye ulaşma, onları çekme ve onlara temas etme noktasında büyük önem arz ediyor. Tüketiciye ulaşmak için medya planın iyi yapılması şart" diye konuştu.

Toplantının ardından Vali Şahin, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan'a Muğla turizme yaptığı katkılardan dolayı teşekkür belgesi verdi.

KAYNAK: www.haberler.com, 20.12.2012

 

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Fatih Şahin, turizm sektörü temsilcileriyle birlikte çalışarak Muğla turizmini bulunduğu yerden daha iyi yerlere getirmek için çaba sarf edilmesi gerektiğini söyledi.

Çalışmalar kapsamında ileri ki yılların planlanıp daha çok çalışılması gerektiğine işaret eden Şahin, "Özellikle İngiliz pazarındaki azalmanın etkisini en aza indirmek için alternatif pazarlarda yer almamız çok önemli. Bu nedenle Almanya pazarı bizim için çok önemli" dedi.

Airtuerk Satış Müdürü Emre Karakaş ise Almanya'da Türkiye pazarını satan 6 ülkeden bin 100 acentenin Airtuerk sistemini kullandığını, seyahat acentelerinde çalışan satış temsilcilerinin müşteriyi etkileme konusunda çok etkin olduğunu dile getirdi.

Müşteri ile bire bir iletişime geçen satış temsilcilerinin Muğla bölgesine getirilip bölgenin tanıtılması gerektiğine değinen Karakaş, temsilcilere bölge iyi tanıtıldığında acentelerin seyahat bürosundaki yolcuyu bire bir bölgeye yönlendirebileceğini ifade etti.

Schaunisland Reisen tur operatörü yetkilisi Adnan Eken de Alman tur operatörü olarak önem verdikleri Türkiye'ye Almanya pazarında yoğun talep olduğunu ve bu talebin Muğla'ya yönlendirilebileceğini vurguladı.

Eken, Muğla bölgesine gelecek Alman müşterilerin yüzde 20'sinin kaliteye göre tercih yaptığını ifade ederek, "Digital, online, sosyal medyada reklam yapıyoruz. Geleneksel medya Almanya'da popülerliğini yitirdi. Toplum değişiyor. Tüketici gençleşiyor. Dijital medyayı kullanmak son tüketiciye ulaşma, onları çekme ve onlara temas etme noktasında büyük önem arz ediyor. Tüketiciye ulaşmak için medya planın iyi yapılması şart" diye konuştu.

Toplantının ardından Vali Şahin, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan'a Muğla turizme yaptığı katkılardan dolayı teşekkür belgesi verdi.

KAYNAK: www.haberler.com, 20.12.2012

 

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Fatih Şahin, turizm sektörü temsilcileriyle birlikte çalışarak Muğla turizmini bulunduğu yerden daha iyi yerlere getirmek için çaba sarf edilmesi gerektiğini söyledi.

Çalışmalar kapsamında ileri ki yılların planlanıp daha çok çalışılması gerektiğine işaret eden Şahin, "Özellikle İngiliz pazarındaki azalmanın etkisini en aza indirmek için alternatif pazarlarda yer almamız çok önemli. Bu nedenle Almanya pazarı bizim için çok önemli" dedi.

Airtuerk Satış Müdürü Emre Karakaş ise Almanya'da Türkiye pazarını satan 6 ülkeden bin 100 acentenin Airtuerk sistemini kullandığını, seyahat acentelerinde çalışan satış temsilcilerinin müşteriyi etkileme konusunda çok etkin olduğunu dile getirdi.

Müşteri ile bire bir iletişime geçen satış temsilcilerinin Muğla bölgesine getirilip bölgenin tanıtılması gerektiğine değinen Karakaş, temsilcilere bölge iyi tanıtıldığında acentelerin seyahat bürosundaki yolcuyu bire bir bölgeye yönlendirebileceğini ifade etti.

Schaunisland Reisen tur operatörü yetkilisi Adnan Eken de Alman tur operatörü olarak önem verdikleri Türkiye'ye Almanya pazarında yoğun talep olduğunu ve bu talebin Muğla'ya yönlendirilebileceğini vurguladı.

Eken, Muğla bölgesine gelecek Alman müşterilerin yüzde 20'sinin kaliteye göre tercih yaptığını ifade ederek, "Digital, online, sosyal medyada reklam yapıyoruz. Geleneksel medya Almanya'da popülerliğini yitirdi. Toplum değişiyor. Tüketici gençleşiyor. Dijital medyayı kullanmak son tüketiciye ulaşma, onları çekme ve onlara temas etme noktasında büyük önem arz ediyor. Tüketiciye ulaşmak için medya planın iyi yapılması şart" diye konuştu.

Toplantının ardından Vali Şahin, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan'a Muğla turizme yaptığı katkılardan dolayı teşekkür belgesi verdi.

KAYNAK: www.haberler.com, 20.12.2012

 

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Fatih Şahin, turizm sektörü temsilcileriyle birlikte çalışarak Muğla turizmini bulunduğu yerden daha iyi yerlere getirmek için çaba sarf edilmesi gerektiğini söyledi.

Çalışmalar kapsamında ileri ki yılların planlanıp daha çok çalışılması gerektiğine işaret eden Şahin, "Özellikle İngiliz pazarındaki azalmanın etkisini en aza indirmek için alternatif pazarlarda yer almamız çok önemli. Bu nedenle Almanya pazarı bizim için çok önemli" dedi.

Airtuerk Satış Müdürü Emre Karakaş ise Almanya'da Türkiye pazarını satan 6 ülkeden bin 100 acentenin Airtuerk sistemini kullandığını, seyahat acentelerinde çalışan satış temsilcilerinin müşteriyi etkileme konusunda çok etkin olduğunu dile getirdi.

Müşteri ile bire bir iletişime geçen satış temsilcilerinin Muğla bölgesine getirilip bölgenin tanıtılması gerektiğine değinen Karakaş, temsilcilere bölge iyi tanıtıldığında acentelerin seyahat bürosundaki yolcuyu bire bir bölgeye yönlendirebileceğini ifade etti.

Schaunisland Reisen tur operatörü yetkilisi Adnan Eken de Alman tur operatörü olarak önem verdikleri Türkiye'ye Almanya pazarında yoğun talep olduğunu ve bu talebin Muğla'ya yönlendirilebileceğini vurguladı.

Eken, Muğla bölgesine gelecek Alman müşterilerin yüzde 20'sinin kaliteye göre tercih yaptığını ifade ederek, "Digital, online, sosyal medyada reklam yapıyoruz. Geleneksel medya Almanya'da popülerliğini yitirdi. Toplum değişiyor. Tüketici gençleşiyor. Dijital medyayı kullanmak son tüketiciye ulaşma, onları çekme ve onlara temas etme noktasında büyük önem arz ediyor. Tüketiciye ulaşmak için medya planın iyi yapılması şart" diye konuştu.

Toplantının ardından Vali Şahin, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan'a Muğla turizme yaptığı katkılardan dolayı teşekkür belgesi verdi.

KAYNAK: www.haberler.com, 20.12.2012

 

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Fatih Şahin, turizm sektörü temsilcileriyle birlikte çalışarak Muğla turizmini bulunduğu yerden daha iyi yerlere getirmek için çaba sarf edilmesi gerektiğini söyledi.

Çalışmalar kapsamında ileri ki yılların planlanıp daha çok çalışılması gerektiğine işaret eden Şahin, "Özellikle İngiliz pazarındaki azalmanın etkisini en aza indirmek için alternatif pazarlarda yer almamız çok önemli. Bu nedenle Almanya pazarı bizim için çok önemli" dedi.

Airtuerk Satış Müdürü Emre Karakaş ise Almanya'da Türkiye pazarını satan 6 ülkeden bin 100 acentenin Airtuerk sistemini kullandığını, seyahat acentelerinde çalışan satış temsilcilerinin müşteriyi etkileme konusunda çok etkin olduğunu dile getirdi.

Müşteri ile bire bir iletişime geçen satış temsilcilerinin Muğla bölgesine getirilip bölgenin tanıtılması gerektiğine değinen Karakaş, temsilcilere bölge iyi tanıtıldığında acentelerin seyahat bürosundaki yolcuyu bire bir bölgeye yönlendirebileceğini ifade etti.

Schaunisland Reisen tur operatörü yetkilisi Adnan Eken de Alman tur operatörü olarak önem verdikleri Türkiye'ye Almanya pazarında yoğun talep olduğunu ve bu talebin Muğla'ya yönlendirilebileceğini vurguladı.

Eken, Muğla bölgesine gelecek Alman müşterilerin yüzde 20'sinin kaliteye göre tercih yaptığını ifade ederek, "Digital, online, sosyal medyada reklam yapıyoruz. Geleneksel medya Almanya'da popülerliğini yitirdi. Toplum değişiyor. Tüketici gençleşiyor. Dijital medyayı kullanmak son tüketiciye ulaşma, onları çekme ve onlara temas etme noktasında büyük önem arz ediyor. Tüketiciye ulaşmak için medya planın iyi yapılması şart" diye konuştu.

Toplantının ardından Vali Şahin, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan'a Muğla turizme yaptığı katkılardan dolayı teşekkür belgesi verdi.

KAYNAK: www.haberler.com, 20.12.2012

 

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Fatih Şahin, turizm sektörü temsilcileriyle birlikte çalışarak Muğla turizmini bulunduğu yerden daha iyi yerlere getirmek için çaba sarf edilmesi gerektiğini söyledi.

Çalışmalar kapsamında ileri ki yılların planlanıp daha çok çalışılması gerektiğine işaret eden Şahin, "Özellikle İngiliz pazarındaki azalmanın etkisini en aza indirmek için alternatif pazarlarda yer almamız çok önemli. Bu nedenle Almanya pazarı bizim için çok önemli" dedi.

Airtuerk Satış Müdürü Emre Karakaş ise Almanya'da Türkiye pazarını satan 6 ülkeden bin 100 acentenin Airtuerk sistemini kullandığını, seyahat acentelerinde çalışan satış temsilcilerinin müşteriyi etkileme konusunda çok etkin olduğunu dile getirdi.

Müşteri ile bire bir iletişime geçen satış temsilcilerinin Muğla bölgesine getirilip bölgenin tanıtılması gerektiğine değinen Karakaş, temsilcilere bölge iyi tanıtıldığında acentelerin seyahat bürosundaki yolcuyu bire bir bölgeye yönlendirebileceğini ifade etti.

Schaunisland Reisen tur operatörü yetkilisi Adnan Eken de Alman tur operatörü olarak önem verdikleri Türkiye'ye Almanya pazarında yoğun talep olduğunu ve bu talebin Muğla'ya yönlendirilebileceğini vurguladı.

Eken, Muğla bölgesine gelecek Alman müşterilerin yüzde 20'sinin kaliteye göre tercih yaptığını ifade ederek, "Digital, online, sosyal medyada reklam yapıyoruz. Geleneksel medya Almanya'da popülerliğini yitirdi. Toplum değişiyor. Tüketici gençleşiyor. Dijital medyayı kullanmak son tüketiciye ulaşma, onları çekme ve onlara temas etme noktasında büyük önem arz ediyor. Tüketiciye ulaşmak için medya planın iyi yapılması şart" diye konuştu.

Toplantının ardından Vali Şahin, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan'a Muğla turizme yaptığı katkılardan dolayı teşekkür belgesi verdi.

KAYNAK: www.haberler.com, 20.12.2012

 

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Fatih Şahin, turizm sektörü temsilcileriyle birlikte çalışarak Muğla turizmini bulunduğu yerden daha iyi yerlere getirmek için çaba sarf edilmesi gerektiğini söyledi.

Çalışmalar kapsamında ileri ki yılların planlanıp daha çok çalışılması gerektiğine işaret eden Şahin, "Özellikle İngiliz pazarındaki azalmanın etkisini en aza indirmek için alternatif pazarlarda yer almamız çok önemli. Bu nedenle Almanya pazarı bizim için çok önemli" dedi.

Airtuerk Satış Müdürü Emre Karakaş ise Almanya'da Türkiye pazarını satan 6 ülkeden bin 100 acentenin Airtuerk sistemini kullandığını, seyahat acentelerinde çalışan satış temsilcilerinin müşteriyi etkileme konusunda çok etkin olduğunu dile getirdi.

Müşteri ile bire bir iletişime geçen satış temsilcilerinin Muğla bölgesine getirilip bölgenin tanıtılması gerektiğine değinen Karakaş, temsilcilere bölge iyi tanıtıldığında acentelerin seyahat bürosundaki yolcuyu bire bir bölgeye yönlendirebileceğini ifade etti.

Schaunisland Reisen tur operatörü yetkilisi Adnan Eken de Alman tur operatörü olarak önem verdikleri Türkiye'ye Almanya pazarında yoğun talep olduğunu ve bu talebin Muğla'ya yönlendirilebileceğini vurguladı.

Eken, Muğla bölgesine gelecek Alman müşterilerin yüzde 20'sinin kaliteye göre tercih yaptığını ifade ederek, "Digital, online, sosyal medyada reklam yapıyoruz. Geleneksel medya Almanya'da popülerliğini yitirdi. Toplum değişiyor. Tüketici gençleşiyor. Dijital medyayı kullanmak son tüketiciye ulaşma, onları çekme ve onlara temas etme noktasında büyük önem arz ediyor. Tüketiciye ulaşmak için medya planın iyi yapılması şart" diye konuştu.

Toplantının ardından Vali Şahin, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan'a Muğla turizme yaptığı katkılardan dolayı teşekkür belgesi verdi.

KAYNAK: www.haberler.com, 20.12.2012

 

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Fatih Şahin, turizm sektörü temsilcileriyle birlikte çalışarak Muğla turizmini bulunduğu yerden daha iyi yerlere getirmek için çaba sarf edilmesi gerektiğini söyledi.

Çalışmalar kapsamında ileri ki yılların planlanıp daha çok çalışılması gerektiğine işaret eden Şahin, "Özellikle İngiliz pazarındaki azalmanın etkisini en aza indirmek için alternatif pazarlarda yer almamız çok önemli. Bu nedenle Almanya pazarı bizim için çok önemli" dedi.

Airtuerk Satış Müdürü Emre Karakaş ise Almanya'da Türkiye pazarını satan 6 ülkeden bin 100 acentenin Airtuerk sistemini kullandığını, seyahat acentelerinde çalışan satış temsilcilerinin müşteriyi etkileme konusunda çok etkin olduğunu dile getirdi.

Müşteri ile bire bir iletişime geçen satış temsilcilerinin Muğla bölgesine getirilip bölgenin tanıtılması gerektiğine değinen Karakaş, temsilcilere bölge iyi tanıtıldığında acentelerin seyahat bürosundaki yolcuyu bire bir bölgeye yönlendirebileceğini ifade etti.

Schaunisland Reisen tur operatörü yetkilisi Adnan Eken de Alman tur operatörü olarak önem verdikleri Türkiye'ye Almanya pazarında yoğun talep olduğunu ve bu talebin Muğla'ya yönlendirilebileceğini vurguladı.

Eken, Muğla bölgesine gelecek Alman müşterilerin yüzde 20'sinin kaliteye göre tercih yaptığını ifade ederek, "Digital, online, sosyal medyada reklam yapıyoruz. Geleneksel medya Almanya'da popülerliğini yitirdi. Toplum değişiyor. Tüketici gençleşiyor. Dijital medyayı kullanmak son tüketiciye ulaşma, onları çekme ve onlara temas etme noktasında büyük önem arz ediyor. Tüketiciye ulaşmak için medya planın iyi yapılması şart" diye konuştu.

Toplantının ardından Vali Şahin, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan'a Muğla turizme yaptığı katkılardan dolayı teşekkür belgesi verdi.

KAYNAK: www.haberler.com, 20.12.2012

 

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Fatih Şahin, turizm sektörü temsilcileriyle birlikte çalışarak Muğla turizmini bulunduğu yerden daha iyi yerlere getirmek için çaba sarf edilmesi gerektiğini söyledi.

Çalışmalar kapsamında ileri ki yılların planlanıp daha çok çalışılması gerektiğine işaret eden Şahin, "Özellikle İngiliz pazarındaki azalmanın etkisini en aza indirmek için alternatif pazarlarda yer almamız çok önemli. Bu nedenle Almanya pazarı bizim için çok önemli" dedi.

Airtuerk Satış Müdürü Emre Karakaş ise Almanya'da Türkiye pazarını satan 6 ülkeden bin 100 acentenin Airtuerk sistemini kullandığını, seyahat acentelerinde çalışan satış temsilcilerinin müşteriyi etkileme konusunda çok etkin olduğunu dile getirdi.

Müşteri ile bire bir iletişime geçen satış temsilcilerinin Muğla bölgesine getirilip bölgenin tanıtılması gerektiğine değinen Karakaş, temsilcilere bölge iyi tanıtıldığında acentelerin seyahat bürosundaki yolcuyu bire bir bölgeye yönlendirebileceğini ifade etti.

Schaunisland Reisen tur operatörü yetkilisi Adnan Eken de Alman tur operatörü olarak önem verdikleri Türkiye'ye Almanya pazarında yoğun talep olduğunu ve bu talebin Muğla'ya yönlendirilebileceğini vurguladı.

Eken, Muğla bölgesine gelecek Alman müşterilerin yüzde 20'sinin kaliteye göre tercih yaptığını ifade ederek, "Digital, online, sosyal medyada reklam yapıyoruz. Geleneksel medya Almanya'da popülerliğini yitirdi. Toplum değişiyor. Tüketici gençleşiyor. Dijital medyayı kullanmak son tüketiciye ulaşma, onları çekme ve onlara temas etme noktasında büyük önem arz ediyor. Tüketiciye ulaşmak için medya planın iyi yapılması şart" diye konuştu.

Toplantının ardından Vali Şahin, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan'a Muğla turizme yaptığı katkılardan dolayı teşekkür belgesi verdi.

KAYNAK: www.haberler.com, 20.12.2012

 

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Fatih Şahin, turizm sektörü temsilcileriyle birlikte çalışarak Muğla turizmini bulunduğu yerden daha iyi yerlere getirmek için çaba sarf edilmesi gerektiğini söyledi.

Çalışmalar kapsamında ileri ki yılların planlanıp daha çok çalışılması gerektiğine işaret eden Şahin, "Özellikle İngiliz pazarındaki azalmanın etkisini en aza indirmek için alternatif pazarlarda yer almamız çok önemli. Bu nedenle Almanya pazarı bizim için çok önemli" dedi.

Airtuerk Satış Müdürü Emre Karakaş ise Almanya'da Türkiye pazarını satan 6 ülkeden bin 100 acentenin Airtuerk sistemini kullandığını, seyahat acentelerinde çalışan satış temsilcilerinin müşteriyi etkileme konusunda çok etkin olduğunu dile getirdi.

Müşteri ile bire bir iletişime geçen satış temsilcilerinin Muğla bölgesine getirilip bölgenin tanıtılması gerektiğine değinen Karakaş, temsilcilere bölge iyi tanıtıldığında acentelerin seyahat bürosundaki yolcuyu bire bir bölgeye yönlendirebileceğini ifade etti.

Schaunisland Reisen tur operatörü yetkilisi Adnan Eken de Alman tur operatörü olarak önem verdikleri Türkiye'ye Almanya pazarında yoğun talep olduğunu ve bu talebin Muğla'ya yönlendirilebileceğini vurguladı.

Eken, Muğla bölgesine gelecek Alman müşterilerin yüzde 20'sinin kaliteye göre tercih yaptığını ifade ederek, "Digital, online, sosyal medyada reklam yapıyoruz. Geleneksel medya Almanya'da popülerliğini yitirdi. Toplum değişiyor. Tüketici gençleşiyor. Dijital medyayı kullanmak son tüketiciye ulaşma, onları çekme ve onlara temas etme noktasında büyük önem arz ediyor. Tüketiciye ulaşmak için medya planın iyi yapılması şart" diye konuştu.

Toplantının ardından Vali Şahin, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan'a Muğla turizme yaptığı katkılardan dolayı teşekkür belgesi verdi.

KAYNAK: www.haberler.com, 20.12.2012

 

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Fatih Şahin, turizm sektörü temsilcileriyle birlikte çalışarak Muğla turizmini bulunduğu yerden daha iyi yerlere getirmek için çaba sarf edilmesi gerektiğini söyledi.

Çalışmalar kapsamında ileri ki yılların planlanıp daha çok çalışılması gerektiğine işaret eden Şahin, "Özellikle İngiliz pazarındaki azalmanın etkisini en aza indirmek için alternatif pazarlarda yer almamız çok önemli. Bu nedenle Almanya pazarı bizim için çok önemli" dedi.

Airtuerk Satış Müdürü Emre Karakaş ise Almanya'da Türkiye pazarını satan 6 ülkeden bin 100 acentenin Airtuerk sistemini kullandığını, seyahat acentelerinde çalışan satış temsilcilerinin müşteriyi etkileme konusunda çok etkin olduğunu dile getirdi.

Müşteri ile bire bir iletişime geçen satış temsilcilerinin Muğla bölgesine getirilip bölgenin tanıtılması gerektiğine değinen Karakaş, temsilcilere bölge iyi tanıtıldığında acentelerin seyahat bürosundaki yolcuyu bire bir bölgeye yönlendirebileceğini ifade etti.

Schaunisland Reisen tur operatörü yetkilisi Adnan Eken de Alman tur operatörü olarak önem verdikleri Türkiye'ye Almanya pazarında yoğun talep olduğunu ve bu talebin Muğla'ya yönlendirilebileceğini vurguladı.

Eken, Muğla bölgesine gelecek Alman müşterilerin yüzde 20'sinin kaliteye göre tercih yaptığını ifade ederek, "Digital, online, sosyal medyada reklam yapıyoruz. Geleneksel medya Almanya'da popülerliğini yitirdi. Toplum değişiyor. Tüketici gençleşiyor. Dijital medyayı kullanmak son tüketiciye ulaşma, onları çekme ve onlara temas etme noktasında büyük önem arz ediyor. Tüketiciye ulaşmak için medya planın iyi yapılması şart" diye konuştu.

Toplantının ardından Vali Şahin, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan'a Muğla turizme yaptığı katkılardan dolayı teşekkür belgesi verdi.

KAYNAK: www.haberler.com, 20.12.2012

 

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Fatih Şahin, turizm sektörü temsilcileriyle birlikte çalışarak Muğla turizmini bulunduğu yerden daha iyi yerlere getirmek için çaba sarf edilmesi gerektiğini söyledi.

Çalışmalar kapsamında ileri ki yılların planlanıp daha çok çalışılması gerektiğine işaret eden Şahin, "Özellikle İngiliz pazarındaki azalmanın etkisini en aza indirmek için alternatif pazarlarda yer almamız çok önemli. Bu nedenle Almanya pazarı bizim için çok önemli" dedi.

Airtuerk Satış Müdürü Emre Karakaş ise Almanya'da Türkiye pazarını satan 6 ülkeden bin 100 acentenin Airtuerk sistemini kullandığını, seyahat acentelerinde çalışan satış temsilcilerinin müşteriyi etkileme konusunda çok etkin olduğunu dile getirdi.

Müşteri ile bire bir iletişime geçen satış temsilcilerinin Muğla bölgesine getirilip bölgenin tanıtılması gerektiğine değinen Karakaş, temsilcilere bölge iyi tanıtıldığında acentelerin seyahat bürosundaki yolcuyu bire bir bölgeye yönlendirebileceğini ifade etti.

Schaunisland Reisen tur operatörü yetkilisi Adnan Eken de Alman tur operatörü olarak önem verdikleri Türkiye'ye Almanya pazarında yoğun talep olduğunu ve bu talebin Muğla'ya yönlendirilebileceğini vurguladı.

Eken, Muğla bölgesine gelecek Alman müşterilerin yüzde 20'sinin kaliteye göre tercih yaptığını ifade ederek, "Digital, online, sosyal medyada reklam yapıyoruz. Geleneksel medya Almanya'da popülerliğini yitirdi. Toplum değişiyor. Tüketici gençleşiyor. Dijital medyayı kullanmak son tüketiciye ulaşma, onları çekme ve onlara temas etme noktasında büyük önem arz ediyor. Tüketiciye ulaşmak için medya planın iyi yapılması şart" diye konuştu.

Toplantının ardından Vali Şahin, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan'a Muğla turizme yaptığı katkılardan dolayı teşekkür belgesi verdi.

KAYNAK: www.haberler.com, 20.12.2012

 

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Fatih Şahin, turizm sektörü temsilcileriyle birlikte çalışarak Muğla turizmini bulunduğu yerden daha iyi yerlere getirmek için çaba sarf edilmesi gerektiğini söyledi.

Çalışmalar kapsamında ileri ki yılların planlanıp daha çok çalışılması gerektiğine işaret eden Şahin, "Özellikle İngiliz pazarındaki azalmanın etkisini en aza indirmek için alternatif pazarlarda yer almamız çok önemli. Bu nedenle Almanya pazarı bizim için çok önemli" dedi.

Airtuerk Satış Müdürü Emre Karakaş ise Almanya'da Türkiye pazarını satan 6 ülkeden bin 100 acentenin Airtuerk sistemini kullandığını, seyahat acentelerinde çalışan satış temsilcilerinin müşteriyi etkileme konusunda çok etkin olduğunu dile getirdi.

Müşteri ile bire bir iletişime geçen satış temsilcilerinin Muğla bölgesine getirilip bölgenin tanıtılması gerektiğine değinen Karakaş, temsilcilere bölge iyi tanıtıldığında acentelerin seyahat bürosundaki yolcuyu bire bir bölgeye yönlendirebileceğini ifade etti.

Schaunisland Reisen tur operatörü yetkilisi Adnan Eken de Alman tur operatörü olarak önem verdikleri Türkiye'ye Almanya pazarında yoğun talep olduğunu ve bu talebin Muğla'ya yönlendirilebileceğini vurguladı.

Eken, Muğla bölgesine gelecek Alman müşterilerin yüzde 20'sinin kaliteye göre tercih yaptığını ifade ederek, "Digital, online, sosyal medyada reklam yapıyoruz. Geleneksel medya Almanya'da popülerliğini yitirdi. Toplum değişiyor. Tüketici gençleşiyor. Dijital medyayı kullanmak son tüketiciye ulaşma, onları çekme ve onlara temas etme noktasında büyük önem arz ediyor. Tüketiciye ulaşmak için medya planın iyi yapılması şart" diye konuştu.

Toplantının ardından Vali Şahin, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan'a Muğla turizme yaptığı katkılardan dolayı teşekkür belgesi verdi.

KAYNAK: www.haberler.com, 20.12.2012

 

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda konuşan Vali Fatih Şahin, turizm sektörü temsilcileriyle birlikte çalışarak Muğla turizmini bulunduğu yerden daha iyi yerlere getirmek için çaba sarf edilmesi gerektiğini söyledi.

Çalışmalar kapsamında ileri ki yılların planlanıp daha çok çalışılması gerektiğine işaret eden Şahin, "Özellikle İngiliz pazarındaki azalmanın etkisini en aza indirmek için alternatif pazarlarda yer almamız çok önemli. Bu nedenle Almanya pazarı bizim için çok önemli" dedi.

Airtuerk Satış Müdürü Emre Karakaş ise Almanya'da Türkiye pazarını satan 6 ülkeden bin 100 acentenin Airtuerk sistemini kullandığını, seyahat acentelerinde çalışan satış temsilcilerinin müşteriyi etkileme konusunda çok etkin olduğunu dile getirdi.

Müşteri ile bire bir iletişime geçen satış temsilcilerinin Muğla bölgesine getirilip bölgenin tanıtılması gerektiğine değinen Karakaş, temsilcilere bölge iyi tanıtıldığında acentelerin seyahat bürosundaki yolcuyu bire bir bölgeye yönlendirebileceğini ifade etti.

Schaunisland Reisen tur operatörü yetkilisi Adnan Eken de Alman tur operatörü olarak önem verdikleri Türkiye'ye Almanya pazarında yoğun talep olduğunu ve bu talebin Muğla'ya yönlendirilebileceğini vurguladı.

Eken, Muğla bölgesine gelecek Alman müşterilerin yüzde 20'sinin kaliteye göre tercih yaptığını ifade ederek, "Digital, online, sosyal medyada reklam yapıyoruz. Geleneksel medya Almanya'da popülerliğini yitirdi. Toplum değişiyor. Tüketici gençleşiyor. Dijital medyayı kullanmak son tüketiciye ulaşma, onları çekme ve onlara temas etme noktasında büyük önem arz ediyor. Tüketiciye ulaşmak için medya planın iyi yapılması şart" diye konuştu.

Toplantının ardından Vali Şahin, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan'a Muğla turizme yaptığı katkılardan dolayı teşekkür belgesi verdi.

KAYNAK: www.haberler.com, 20.12.2012

 

 

Muğla'yı Almanya pazarında tanıtmak adına düzenlenen Turizm Konseyi Toplantısında Almanya'dan gelen sektör temsilcileri sunum yaptı.

Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda Vali Fatih Şahin başkanlığında toplanan Turizm Konseyi Toplantısı'na kültür ve turizmden sorumlu Vali Yardımcısı Ahmet Ali Barış, Frankfurt Kültür ve Tanıtma Müşaviri Hüseyin Gazi Coşan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, turizm sektörü temsilcileri, Almanya'da hizmet veren Türk firmanın yetkilileri ile tur operatörü yetkilileri katıldı.

Toplantıda ko

  • Her Hakkı Saklıdır © 2020 |
  • geka.gov.tr